Tam iki yıl önce 15 Temmuz hain darbe girişimi yapılmış ve 7’den 70’e Türk Milletinin Destan yazmasıyla hainler emellerine ulaşamamıştı.

Başta Türk Milletinin bekası için gözünü kırpmadan şahadet şerbetini içen Ömer Halis Demir ve bütün Kahraman şehitlerimizi Rahmet minnet ve şükranla anıyoruz.

15 Temmuz hain darbe girişiminde dimdik ayakta duran ve halkı darbeye karşı sokaklara davet eden Başkan Recep Tayyip Erdoğan’a, MHP Lideri Dr. Devlet Bahçeli’ye ve vatanı için ayaklanan 80 milyon Türk Milletine bir kez daha yürekten teşekkürler.

Kocaman bir teşekkürü de Tankların önünde duran cesur yürekli ağabeylerimize, kardeşlerimize ve bacılarıma gönderiyoruz.

Allah bir daha Türk Milletine 15 Temmuz kabus gecelerini yaşatmasın.

Aziz şehitlerimizin ruhuna El-Fatiha…

Ruhları şad olsun.

15 Temmuz gazilerimize ise sağlık ve esenlikler diliyorum.

***

O, kabus dolu geceyi hatırladıkça insanın kanı ürperiyor gerçekten.

Ama Türk milletinin o günkü demokrasi, vatan, bayrak ve ezan için gösterdiği destansı duruşu bir kez daha avuçlarımız çatlarcasına alkışlıyoruz.

Evet!...Biz birlik beraberlik içinde olduğumuz müddetçe, bu vatan payidar kalmaya devam edecektir.

Mevlam Türk Milletini korusun, şer odaklarından…

***

15 Temmuz’a nokta koyuyoruz, geçiyoruz Yüksek İrtifa Kamp Merkezi’ne…

Akhisar, Ankaragücü, Çaykur Rize, Alanya, Kayseri, Göztepe ve Ankaragücü, Süper Lig temsilcileri olarak konuğumuz oldular Yüksek İrtifa Kamp Merkezi’nde…

Kendi şehrimizin takımını da sayarsak, bu yaz Süper Ligden 8 takımı ağırlamış olduk Erzurum’da…

Birinci Ligden Altınordu F.K., Altay, Hatay, Elazığspor Palandöken’de…

Tabi gelecek olanlarda var.

2. 3. Lig kervanı yolda.

Bir o kadar gelecek olan da BAL’dan ve amatörlerden var.

***

Kim ne derse desin, yıldızı her geçen yıl daha da parlıyor Yüksek İrtifa Kamp Merkezi’nin…

Pırıl pırıl sahalar…

On numara hizmet…

Yeme de yanında yat…

***

“Erzurumluyum” diyen herkesin de Yüksek İrtifa Kamp Merkezi’ni en iyi şekilde tanıtması lazım…

Baksanıza Göztepe, Alanya bile bizden daha iyi reklamını ve tanıtımını yapıyor, Erzurum ile Palandöken’in…

İlle de Göztepe’nin, “Erzurum’a gel” klibini ayakta alkışlıyorum.

Helal olsun Göz-Göz camiasına. Bizi bizden daha iyi tanıtmışlar.

***

Evet!... Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Sekmen, geçtiğimiz günlerde kulüplerin kampını ziyaret ederek, Erzurum’u tercih ettikleri için teşekkür etti.

Geçtiğimiz yıllar ada turnuvaya katılan takımlara plaket verildi.

Ama, ben Sayın Sekmen’in yerinde olsam, bu yıl burayı kamp için tercih eden kulüplere birer teşekkür belgesi gönderirim…

***

Evet!...Erzurum’un Yüksek İrtifa Kamp Merkezi olmasında Türkiye Futbol Federasyonu’nun (TFF) katkısı çok büyük.

Yıllarca Ülker Futbol Köyleri’ni, Pro Kursları, UEFA güncelleme kurslarını, kaleci antrenör kurslarını Erzurum’a vererek Palandöken’in kalkınmasına inanılmaz destek sağladı.

İşte bende diyorum ki, gelecek yıllarda daha büyük takımların Erzurum’a gelmesi için Sayın Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Sekmen, TFF Yönetim Kurulu’nun Ağustos ayında toplantısını Erzurum’da yapması için davet etse…

Eğer, Türkiye 2024 Avrupa Şampiyonası’nı alırsa, yüksek irtifa kamp merkezi olarak da Erzurum’un adı verildiyse, TFF’nin Erzurum’da kamp yapması elzem olmuştur.

TASKK’ın Erzurum’da yaptığı toplantının Bölge Karmalarının Erzurum’da maç yapmasının ne kadar önemli olduğuna hepimiz tanık olduk.

Evet!...Sayın Büyükşehir Belediye Başkanım, bugünden tezi yok, yapın TFF’ye teklinizi, davet edin Ağustos toplantısını Erzurum’da yapsın TFF yönetimi…

Hatırlıyorum da, Hamza Cimilli’nin başkan olduğu dönem Şenez Erzik Başkanlığındaki TFF Yönetimi, aylık toplantısını Erzurum’da yapmış ve bu toplantı ulusal medya aracılığı ile büyük bir ses getirmişti, Türkiye’de…