SEKMEN: BB ERZURUMSPOR’UN ARKASINDAYIZ

admin
15 Temmuz 2016 Cuma 16:33
SEKMEN: BB ERZURUMSPOR’UN ARKASINDAYIZ
Erzurum Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Sekmen, Büyükşehir Belediye Erzurumspor Kulübü’nü ziyaret etti. Kulüp Başkanı Avukat Ali Demirhan, yönetim kurulu, teknik heyet ve futbolcuların katıldığı ziyaret samimi bir atmosferde geçti. Başkan Mehmet Sekmen, burada yaptı konuşmada, “Erzurum markalı sporcularımız olacak, futbolcularımız olacak, altyapıyı oluşturacağız. Güzel neticeler elde edeceğiz. Futbol takımımız Erzurum’da büyük bir aktivite oluşturacak. Diğer spor dalları ve kış sporlarıyla beraber Erzurum farklı bir konumu yakalayacak” dedi. Takımın her zaman yanında olduğunu ifade eden Sekmen, şöyle devam etti: “Büyükşehir Belediyesi olarak kulübün arkasındayız. Yani her türlü desteği veriyoruz, vermeye de devam edeceğiz. Biz sadece futbol takımımızda değil sporun her dalında başarılı olanlara teşvik ödülü koyduk. Yeter ki başarıyı Erzurum’a getirsin, Erzurum’un adını duyursun. Her sporcumuza desteğimizi devam ettireceğiz. Bütün arzumuz Erzurum’u bir marka konumuna taşımaktır. Erzurumspor, 25 bin seyirciye oynayan, borcu olmayan, tesisleri olan, güçlü bir yönetimi olan ve yine Büyükşehir Belediyemizin de direkt desteği olan bir futbol takımıdır. Şehrimizde sporda, sanatta ve kültürde farklı bir konumu yakalamanın gayreti içerisindeyiz. Burası aynen bir kolej gibi… Kulüp binamızın hemen yanında yeni bir tesis yapıyoruz. Orayı inşallah siz futbolcularımıza tahsis edeceğiz. Her futbolcumuzun bir odası olacak, yemek hanesi, restorandı, sosyal tesisi, hemen yanı başında sahaları olacak. Erzurum’u Yüksek İrtifa Kamp Merkezi yapıyoruz. Biz her yıl beş tane saha yapıyoruz. Şuanda altı saha yapılıyor, her sahanın yan tarafında da özel çalışma alanları var. Bu sahalar FIFA standartlarında yapılan sahalardır.”
“HEDEFİMİZ SÜPER LİG”
Başkan Mehmet Sekmen, Erzurumspor’un hedefinin Süper Lig olduğunu bildirdi. Sekmen, sözlerini şöyle sürdürdü: “Bizim hedefimiz Süper Lig’dir. Erzurum’un asıl olması gereken yer Süper Lig’dir. Ama hiç olmazsa bizim 1. Lig’de top koşturmamız lazım. Bunlar da yakalanmayacak şeyler değil. İnsanlar azmetti mi bütün hedefleri yakalıyor. Yeter ki, azim ve takip olsun. Biz de hiç yılmadan ve de zevk alarak bu işleri takip ediyoruz. Her gün bir-iki televizyonda Erzurum’un canlı yayını oluyor. Bunlar para pul versek yapamayacağımız işlerdir. Sayın Cumhurbaşkanımız ve kıymetli eşi bile diyor ki, ‘Mehmetçiğim biz seni televizyonlarda izliyoruz, mutlu oluyoruz.’ Erzurum’u sporuyla, sanatıyla, kültürüyle oralara taşıyoruz ve taşımaya da devam edeceğiz. Erzurum geçmişte İpekyolu üzerinde bulunan büyük bir merkez. Niye yine böyle olmasın? Şuanda Erzurum-Antalya uçak seferlerimiz başladı. Yakında Bakü’den, Gürcistan’dan, İran’dan uçak seferleri de başlayacak. Buradan da inşallah bu bölge insanının yoğun olduğu Avrupa’daki şehirlere uçak kaldıracağız.”
“BAŞKAN SEKMEN FUTBOLU ÇOK İYİ BİLİYOR”
Büyükşehir Belediye Erzurumspor Kulüp Başkanı Avukat Ali Demirhan, Erzurum Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Sekmen’in futbolu çok iyi bildiğini kaydetti. Başkan Demirhan, şu değerlendirmeyi yaptı: “Başkanımız Mehmet Sekmen sağ olsun bize çok büyük destek verdi. Büyükşehir Belediye Başkanımız aynı zamanda da onursal başkanımızdır. Kendisi futbolu çok iyi biliyor, futboldan çok iyi anlıyor. Camia olarak biz diğer futbol takımlarına benzemiyoruz. Biz Büyükşehir Belediye Başkanımızla, işadamlarımızla, yöneticilerimizle birlikte büyük bir aileyiz. Futbolcu, teknik heyet ve yönetim olarak sizden de Büyükşehir Belediye Başkanımız önünde söz vermenizi istiyoruz. Biz bu takımı inşallah şampiyon yapıp daha iyi yerlere taşıyacağız. Mevlam Erzurum’a, Belediye Başkanımıza, Onursal Başkanımıza karşı bizi mahcup etmesin.”